PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

miércoles, 20 de junio de 2012

ESTONES DE CEL...

Banda sonora de l'enllaç nº2.

Aquesta és una cançó per abans d'anar a dormir, perquè descansis convençuda de que ets feliç de ser aquí, que fas bé deixant sortir els teus comentaris espontanis, que tens raó de deixar els mals oblidats al soterrani.
                          
                                       








Bocinets de cada un de vosaltres em fan millor
Córre, salta, brinca, vola i vés pel carrer cantant. Jo també vaig ser petitona un dia i me n'estava oblidant.


Córre, salta, brinca, vola i vés pel carrer cantant. Jo també vaig ser petitona un dia i me n'estava oblidant.
                       Gràcies per ser així tata.









Ara encara ets petitona i no entens ben bé que et dic, però com que ets petitona segur que ja ho fas així.


Galícia, felicitat i pau                                           
Però quan creixis, si ensopegues o algú et trenca el cor, promete'm que continuaràs sent la que res no li fa por. Córre, salta, brinca, vola i vés pel carrer cantant.
Vaig viure uns mesos a Rubió i menjavem carabassons de l'hort.
Agafa l'autobús i seu al davant, només 5' que no acaben...
Jo també vaig ser petitona un dia i me n'estava oblidant. Córre, salta, brinca, vola i vés pel carrer cantant. Jo també vaig ser petitona un dia i me n'estava oblidant. 
Hi ha fotos que fan mal, perquè sabem que, tot i poder  ja no tornaran.  
Això t'ho dic, suposo, perquè no et passi com a mi, que en alguns moments al creixer m'he oblidat de ser així.

Casa, família i dolçor, costa trobar aquests moments però si ens aixequem ben d'hora i penquem, som una família imparable.
Jo el que vull es que els teus ulls dolços brillin sempre com tresors i que dormis ben tranquil·la i sense preocupacions.

Cullir les teves pròpies taronges per fer un suc instants després 
us asseguro que es 100% satisfactori. . 
Més quan estic envoltada d'un país de plastic.
                       Lluitaré per tenir moments amb vosaltres i per tenir-los per mi sola.                     Córre, salta, brinca, vola i vés pel carrer cantant. Jo també vaig ser petitona un dia i me n'estava oblidant. Córre, salta, brinca, vola i vés pel carrer cantant. Jo també vaig ser petitona un dia i me n'estava oblidant.


<-- Pels vols de Nadal, compartint estones amb la Marteta a l'anyorat pis de la "Mariola d'Or".




--> Moments que simplement son PERFECTES.
















Somnis per complir...



















                                                                                         ... i somnis que es compleixen.





















2 comentarios:

  1. Desprès de la febrada ha esdevingut un efecte d'anyorança, es així?

    Ojalà es pugues tornar enrera.

    Recull de fotos molt bonic.

    ResponderEliminar