PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

martes, 2 de octubre de 2012

Naixements

Tinc una amiga que fa poquet ha tingut una nena preciosa.
Es diu Zoe i tinc moltes ganes de veure-li la careta.

Tinc unes quantes fotos que sa mare m'ha enviat, però no es el mateix que tocar-la.
És gordinflona i ja ha estrenat algun body que li he enviat des d'aqui. (super-molons)

El seu cabellet es negret i ella, rojenca de cara. Els llavis son de pinyonet i tindrá les pestanyes dobles i fosques.

La seva maneta s'aferra fort al dit del seu pare i estic convençuda que sa mare no dorm.

Ens veiem a principis de desembre i et passejaré pel món.

**Aviat ens coneixerem**














No hay comentarios:

Publicar un comentario