PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

lunes, 24 de marzo de 2014

El Ferran escriu un llibre

Estic super contenta de comunicar-vos que el Ferran per fi ha publicat el seu primer llibre titulat "Mi gran viaje a los 40". 

Ara ja te 42 anys, així que ja podeu pensar que fa dies que hi patulla.
Però si no era per una cosa, era per una altra, i mai trobava el moment per posar-s'hi de debò.
Aquests darrers mesos, ho ha agafat amb ganes i diari en mà ha anat a diversos punts de la ciutat de Lleida a escriure relaxadament.

Tinc el privilegi d'haver estat una de les primeres persones que ha tingut el llibre a les mans. I m'ha fet moltissima il·lusió.
Veure la cara de satisfacció del Ferran, però, és el que m'ompla més.
Espero que en gaudiu tant com jo ho he fet en llegir les primeres 59 pàgines en arribar el llibre aquesta tarda a casa i delirar per llegir-ne més. M'enganxa.  Serà perquè en formo part?

El podeu trobar ben aviat a aquestes llibreries:
Mollerussa: Dalmases, Sarri
Lleida: Caselles, El genet blau, Punt de Llibre, Oxford, Companys centre.
Linyola: Sarries, Eduardet.
Balaguer: Llibreria La noguera, Llibreria Romeo, Espai Lector nobel.
I també es pot comprar a través de la web.



I aquí us poso un enllaç dels llocs on farem les presentacions del llibre.
I aquí un altre enllaç perquè pugueu veure el book-trailer.


Moltes gràcies!



No hay comentarios:

Publicar un comentario