PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

domingo, 24 de abril de 2011

MIOPIA I ESTIGMATISME


Hi ha coses que no entenc gaire.
No entenc el cicle de la vista d'una persona, especificant, diré que es el meu cas.

Fa 9 anys aproximadament els pares em van portar a l'oculista perquè quan llegia veia les lletres muntades. Pam! Hipermetropia.

Amb el pas dels anys i l'afició a la pantalla i l'estudi em va marxar la hipermetropia per donar pas a la Miopia.
Durant molts anys no he necessitat ulleres "del cerca" però si "del lejos".

Fa un mes enrere em vaig anar a fer una revisió de la vista i em van dir, per variar, que m'augmentaven la graduació de la miopia, però ara, per compensar l'Estigmatisme.

Comorrrrrr????
Ara estigmatisme? Que passa? Hem de fer col·lecció de coses amb noms estranys als ulls?
Vaig provar les lents de contacte amb dos dioptries però seguia sense veure-hi 100% bé.
Vaig preguntar a l'oculista que perquè em pujaven Miopia si el que em deien que passava era que m'havia aparegut Estigmatisme.

La resposta va ser: Si vols, pots provar unes lents sense tanta miopia i 0,25 d'estigmatisme.
Vaig pensar, desde mis adentros, touché, ara l'han clavat!

Realment ara hi veig estupendament, però encara tinc una pregunta.

Vosaltres sabeu perquè els oculistes no et pujen mai les dioptries que necessites per veure-hi del tot bé?
Us dirán que es perquè l'ull no s'acostumi i cada vegada necessitis més graduació.
Jo penso que és perquè no volen que tu hi vegis millor que ells... o alguna altra raó hi deu haver.

Disfruteu de la mona!

1 comentario:

  1. La foto es a l'institut juntament amb l'Anna. 1 petó des del blog Anneta!!

    ResponderEliminar