PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

martes, 20 de marzo de 2012

La família creix

Aquesta setmana, ens augmenta la família de la casa on estem visquent. 
Tenen 5 gossets i ara una ha de parir aviat... això a mi ja em feia il·lusió, però ahir vaig rebre la notícia que la tieta de les nenes "adopten" un bebé!

La història no es fàcil. Com ja sabeu, ells estan a Phoenix il·legalment, treballant amb els papers d'unes altres persones. Fa 15 anys que aquesta parella estan junts i no poden tenir fills pròpis. 

Una cosina que treballa a un centre on hi ha persones amb pocs recursos a Tijuana, va conèixer una prostituta amb un bebé de dos mesets que el tenia ben brutet. 
L'endemà li va portar robeta, i el va netejar i tal i tal... la mare, li va dir que si el volia li regalava. 

Aquesta cosina si que pot tenir nens, de fet te una nena d'un anyet, i li va dir que ella no se'n podia/ volia fer càrreg, però va pensar amb la seva cosina, que desitja més que res tenir un fill... així que dit i fet. 
Amb menys d'una setmana se'ls ha presentat l'oportunitat de ser pares. 

Ens sentim molt contents per la felicitat que aquesta parella porten a sobre, però hi ha riscos. 
El nen està a Tijuana, ells estàn a Phoenix. 
Cap dels dos poden passar la frontera perquè sinó els farien quedar allà, per tant, l'unica opció que tenen és trobar una mare amb una partida de neixament d'un fill seu que concordi amb la d'aquest nen de Tijuana. 
Ahir mateix van trobar aquesta noia, que está decidida a fer-ho pel mòdic preu de 1000$. I dic que es un mòdic preu perquè si l'enxampen a l'aduana se'n va a la presó.

A part d'això, aquest nen estará a Phoenix, si, però també il·legal i han de fer la paperassa ( a distància ) a Tijuana, que també els suposará un bon gasto. 

Sé que estará molt més feliç i ben cuidat a aquesta casa i més amor que ells no li donará ningú. 
Per això em pregunto jo, i per a què serveixen tantes lleis?

El coneixerem diumenge, ara te tres mesets i es dirá Marcos, com el seu nou pare. 

Petons i experiències per compartir! 
Núria

No hay comentarios:

Publicar un comentario