PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

domingo, 4 de noviembre de 2012

Prescott, Sedona, Flagstaff i Grand Canyon

El dia 25 de novembre ja vam enfilar els 4 direcció a Las Vegas, però com que son moltes hores de cotze ens he cam agafar amb calma. Així vam poder visitar antics pobles de l'oest com Prescott, Sedona, Flagstaff... A Flagstaff passariem la primera nit junts a un Motel...


Després d'haver passat aquella magnífica nit els 4 junts a una habitació amb dos llits de matrimoni, vam recollir les maletes cap al Grand Canyon que hi falta gent. 
Un cop allí vam haver de desembutxacar $25 (per vehicle).


Tot i haver visitat Grand Canyon anteriorment, he de dir que segueix impactant les vistes que hi ha allà al teu davant. Les sensacions que tens, son inexplicables. 

Al menys el que jo sentia en aquells moments és molt més que un canyó cap als teus peus. Aquella immensitat et fa sentir un punt invisible, una cosa insignificant en aquella infinitat panoramica. 

Arribo a la conclusió que per molt que intenta explicar com és, no ho entendreu fins que no ho visiteu.

L'Anna i el Roger es van inflar a fotos i en parlen al seu enllaç.

Fotos vaaaan:









No hay comentarios:

Publicar un comentario