PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

miércoles, 28 de noviembre de 2012

Moving all the people moving

A 8 dies de marxar cap a casa, al Ferran li ha sortit un spot per gravar per la loteria Nacional de l'Estat d'Arizona.
Ahir va fer un casting i si l'agafen (que ho sabrem dilluns), haurá de rodar l'spot justament el dia 6. És el dia que arribem a Barcelona.
En fi, sigui com sigui, l'agafin o no, jo arribaré el dia 6.

Segon, malauradament les dos feines que s'havien de tancar aquest mes han caigut, així que ràpidament hem buscat una sol·lució.

Sol·lució 1: Com que teniem pensat marxar del pis un cop tornessim de les vacances de Nadal, hem avançat els preparatius i ja tenim casa on anar a viure. Per tant, aquests següents dies ens tocará fer trasllat a contra-rellotge, compres a l'IKEA i sobretot cortines per la claror natural que hi ha a la casa, el bàsic per viure a aquella casa tant magnífica i gran.
Té pati al davant i al darrere i possiblement, al gener adoptarem un gos perquè visqui amb nosaltres.

Com que la casa es gran, hem decidit que una habitació la llogarem, si pot ser, a un americà així farem l'esforç de parlar amb anglès i a la vegada ens ajudará a pagar la casa.
La cultura mexicana ja ens cansa una mica.

Ahir i abans d'ahir estavem desesperats buscant sol·lucions, però el passat vespre ja ho vam lligar tot i aquesta creiem que és la millor opció.

Ahir mateix també, vam trobar client nou per tancar aquesta mateixa setmana la segona feina que se'ns va quedar penjada.

Així que ràpidament i sense tenir temps de païr-ho, anem donant les notícies pel blog, perquè no hi ha temps de fer skype amb la família.

PETOOOONS....
Casa per la part de davant


Casa per la part de darrere

4 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. D'avegades davant dels imprevistos s'ha d'actuar també de la mateixa manera. Si a tú et sembla bé aquesta opció a mi també m'ho sembla, tot i que m'agradaria més que fossis més aprop.
    Ho sento però algú ho havia de dir!, jeje

    Petonets i fins aviat.

    ResponderEliminar
  3. Jo, no entenc pq, surt en castella`.

    ResponderEliminar