PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

domingo, 27 de enero de 2013

Benvingut David!

Estem d'enhorabona!!

Fa ben poquet vam arribar a Phoenix després de les festes de Nadal.
Em vaig acomiadar ben bé de tothom, i també d'una panxa molt grossa en forma de David.

Ara ell ja ha nascut, els seus pares el cuidarán, els seus padrins el mal criarán i jo, quan arriba, el consentiré. Entre tots l'embafarem de petons!

He rebut alguna foto i m'encanta! S'assembla a ella, a la seva mare preciosa.

No queda molt per poder-lo veure i tenir-lo als braços. Però de moment hi penso sovint, i també penso com anirá creixent, i amb ell, nosaltres.

Que bonic és augmentar la família.

Felicitats Jessica i Fernando.
Us estimo molt!

Núria


1 comentario:

  1. Pobret David!, sort que encara no n'es conscient del que li espera perque sinó potser encara estaria en aquesta panxeta.

    Un petó.

    ResponderEliminar