PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

jueves, 29 de agosto de 2013

A la Pruna li cauen els pinyos

Ja vaig llegir per internet que als gossos els cauen les dentetes entre els 5 i els 8 mesos i moltes vegades els amos ni se'n donen compte perquè se les empassen.

Doncs el nostre cas va ser graciós.
Estavem jugant la Pruna i jo a casa, i ella quan juga, mossega.
En sec va parar de mossegar-me i vaig notar que intentava engolir-se algo.
Vaig obrir-li la boca i vaig veure una denteta allà al final del garganxó. No vaig ser a temps de treure-li.
Durant el mateix matí li vaig anar obrint la boqueta i n'havia perdut una altra.
Les de la fila de baix se li mouen totes 4 i a dalt en falten dos.

Aquí va una foto. jiji...


No hay comentarios:

Publicar un comentario