PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

viernes, 16 de agosto de 2013

Coquetes de vidre

Hola!
Us escric una recepta de coques de vidre que vaig fer fa no gaires dies.
Haviem d'anar a casa d'uns amics a Benavent i volia portar alguna coseta.
A l'amfitriona li van agradar tant que em va demanar que li enviés la recepta.
Així mateix li vaig fer.

Animeu-vos que es molt fàcil i agraden molt!

250 g de farina.

4 cullerades d'oli d'oliva.

1/2 got amb aigua tèbia.

Remena-ho tot junt.

Quan ja ho trobis prou homogèni, acaba de fer-ho amb les mans.

Deixa-ho reposar 1/2 hora aproximadament.

Feu particions perquè les coques quedin d'una mida proporcionada.

Estireu la massa i deixeu-la ben fineta. 

Poseu-les a la planxa del forn i tireu unes gotetes d'oli per sobre, 
així s'enganxará més bé el sucre.
Com més desiguals quedin millor, faran pinta de rustiques. 

Tireu bastanta quantitat de sucre per damunt i si teniu pinyonets també.

Poseu-les al forn prèviament escalfat a 180ºC 
durant 12 minuts aproximadament.

Gaudiu-les!!




Bon profit guapos i guapes! 
(Tieta, també es una recepta àpta per tu)

2 comentarios:

  1. Molt gracioseta tu... doncs la faré apa !!!

    ResponderEliminar
  2. Quina bona cara que fan! Nyam, nyam! No m'apunto la recepta, primer vull tastar les originals ;)

    ResponderEliminar