PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

lunes, 15 de noviembre de 2010

COME REZA AMA

Ahir vaig anar al cine a veure aquesta pel·lícula. 
Vaig sentir crítiques negatives al acabar la peli, que si era lenta, que si feia dormir, que quin rallasso... 
A mi em va agradar, i no només em va agradar sinó que entenia perfectament les cabories que tenia Liz en tot moment. 

Es una noia que es separa de la seva parella sense saber ben bé perquè, ella es sent buida i necessita trobar quelcom que l'ompli... d'aquesta manera i fugint se'n va del bullici de Nova York i es troba menjant spaguettis i pizza a Italia on fa bons amics i aprèn italà verbal i gestual. 

Quan creu que ja en te prou marxa a resar i meditar on pensa trobarar l'equilibri. El te mig trobat quan li apareix el Bardem. No passa res, li trenca l'equilibri però acaba la peli feliç i contenta. 

THE END

No hay comentarios:

Publicar un comentario