PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

lunes, 29 de noviembre de 2010

CONSTANTÍ EM FA PATIR

Aquest passat cap de setmana teniem tres fires per anar, la elegida va ser La Festa Grossa de Constantí.
El producte que ara porto és: Jocs Catalans, vaig pensar que, per tant, faria bon negoci a Constantí...

Tururut viola!, allò que pensava que hi havia gent independentista i catalanista fins al moll de l'òs, doncs res.

Em vaig trobar en un instant, un buit de consciència d'aquells que et fa el cervell, expliant com eren, com funcionaven i que hi havia de diferent entre unes cartes catalanes i unes de la baralla española tradicional però en llengua castellana. Vaig desistir. El 80% de la gent que va passar per allà eren persones castellano-parlants.

Per altra banda vaig estar molt contenta d'haver trobat unes personetes (Sergi i Nacho) que il·lusionades feien algo "perquè sí" perquè els sortia de dins, sense voler rebre res a canvi.
Us asseguro que encara hi ha gent així, poques però n'hi ha.

Us explicaré de què es tracta.
A l'estand de la fira vaig veure un cartell on posa algo així com : " donem suport als 25 anys d'Els Pets."
Vaig anar a preguntar de què es tractava ( havia llegit previament alguna cosa al facebook), un noi molt amable em va explicar que tenien un projecte per tirar endavant un "regal" al grup de música Els Pets.

Em va agradar molt la iniciativa i més que sortís del jovent del poble d'on tenen les arrels els tres artistes que formen el grup.
Vaig fer la meva petita aportació, però va quedar ben clar que qualsevol cosa que pugués fer, allí estaria. Crec que van agafar la meva declaració al peu de la lletra. Que es del que es tracta!...encara hi ha camí per fer!

Vam estar parlant durant el cap de setmana i ens vam conèixer una miquetona, vaig estar molt contenta d'haver-los conegut i haver pogut veure la sala d'assaig d'Els Pets.
Catalogaria el moment com un : "MOMENTAZO".

Mil gràcies des de les terres de la boira.

1 comentario:

  1. Hola, llufa! Vaig llegir que van fer un concert al Palau de la Música, devia ser xulo. A veure si els fan una bona festa, que 25 anys i fent música en català s'ho ben mereixen! Han resistit el pas del temps i són dels pocs d'aquella primera gran fornada del rock en català que aguanten. Aquest Nadal baixaré el joc de l'oca i el parxís català, jugarem? Eh? Eh? Si vols també puc portar l'Scrabble... Però això ja seria abusar... Bona setmana!

    ResponderEliminar