PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

viernes, 4 de noviembre de 2011

40 i pico hores per dir-vos FINS DESPRÉS!


No me'n dono compte i el temps se'm tira a sobre. 
No vull tenir pressa, de fet no en tinc gens. No estic nerviosa ni excitada. 
Aquesta vegada tinc ganes de prendre'm-ho amb calma. 
Sense fer exercicis de yoga ni meditació, el meu cap está ben asserenat. 

M'he de mirar la roba que em posaré a la maleta, de fet el més important ja ho he anat fent, tinc els $ i les lents de contacte per 6 mesos... :-p

He trobat un camí que potser, com altres vegades no será el correcte, però alguna cosa em diu que ho he de fer. Com diuen els castellans " tengo la corazonada" que aquesta vegada trobaré el que busco. 

De totes les coses que he fet, totes les feines, tots els viatges, totes les persones que he conegut n'he tret alguna cosa positiva... i d'aquesta més!

Aprofito cada moment, cada minut que estic aquí per assaborir la pluja que cau, la companyia que no tindré, i els plaers culinaris més deliciosos del món, les amistats, i els sopars de sobretaula amb la colla...

Diumenge obriré les ales i creuaré el toll!
Fins aviat!!

4 comentarios:

  1. Podeu posar comentaris que m'agraden molt! Gent anonima també!

    ResponderEliminar
  2. eeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiii marida xd!

    ResponderEliminar
  3. Bon viatge!!! Quan sigueu a lloc ho dieu.
    Molts petonets.

    ResponderEliminar
  4. Ei!!
    La foto molt encertada,sembla que ja haguessis aterrat havent tingut la ventanilla de l'avió oberta, jeje.

    Un petó, i pentina't!

    Mama

    ResponderEliminar