PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

miércoles, 12 de diciembre de 2012

PATINEM SOBRE GEL A LA PLAÇA SANT JOAN

El dissabte passat teniem ganes de passar fred i estar amb l'Erin. 
Així que vam enfilar a principis de la tarda direcció a Lleida.

Ella, l'Erin, la nebodeta que tenim, ja ens havia comunicat que havien posat a la plaça Sant Joan una pista de gel molt bonica. 

Vam estar una estoneta per aparcar i un cop a la Plaça Sant Joan, hi havia una cantitat espectacular de gent. Sobretot, nens i nenes fent cua. 

D'això de fer cua ja no ens en recordem gaire, per tant, ens vam colar unes quantes famílies, fins que la nena ens va dir: La cua acaba allà, em sembla que ens hem de posar al final. jejeje.... 

En fi, tot just ens anem adaptant altra vegada. 
El tema de dormir de nit i viure de dia, no ho tenim gaire controlat encara, però poc a poc...

Tiet i neboda.


Ferran i Núria pelats de fred.


Els tres patinadors

No hay comentarios:

Publicar un comentario