PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

lunes, 31 de diciembre de 2012

Aquestes vacances... cuinem!

Aquestes festes de Nadal tot ha estat trobades amb amics i família. 
En tenía moltissimes ganes, i ara la cosa ja comença a anar de baixa. 
Queda menys de 15 dies per agafar l'avió i tornar a treballar amb devoció. Tot i que ens agrada estar aquí i fer vacances, no deixem de pensar amb la feina que ens espera allà. Això no treu que gaudim cada dia que estem aquí. Ni que sigui amb constipats o mals d'esquenes... 

El dia 25 de desembre va vindre la família a casa de la mama. Nosaltres som les amfitriones, i una setmana abans ja embolicavem canalons. Si els veieu una mica estranys, és perquè la pasta la fem a l'estil iaia. Sempre els havia fet així i ens agradaven molt, per tant hem seguit la tradició i és una altra manera de tenir-la present en aquestes dates. 
Ah, un consell, si et poses un bon devantal, el producte queda molt més bo i jo en tinc un de collonut! Proveu-ho!





El mateix dia que vaig fer una bona qüantitat de canalons, em va agafar per fer postres per aquell mateix dia. Era un dissabte, i tots els dissabtes ve el padrí Gumersindo a dinar. A ell ja el coneixo bé i sé que li agraden les coses dolçetes...  Em vaig posar mans a l'obra amb unes bones lioneses. 
Aquest en va ser el resultat...








Gràcies i si voleu la recepta m'ho feu saber. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario