PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

martes, 14 de enero de 2014

Magdalenes

Algunes vegades ja havia probat receptes de magdalenes, però una vegada no em sortien gaire esponjoses, o algunes altres vegades, al treure-les del forn es desinflaven, però em sembla que ja he trobat la recepta perfecta.

Ingredients: 
2 ous grans o tres de petits
170g de sucre
60 ml de llet
190ml d'oli de girasol
210 g de farina
1/2 paquet de llevadura
(canyella, raspadures de llimona o de taronja)


Preparació: 

Batre els ous amb les varilles i afegir el sucre fins que quedi una massa escumosa. 
Juntem l'oli amb la llet i l'anem tirant poc a poc a la barreja sense deixar de batre amb les barilles. 
Juntem la farina, el llevat i la canyella / llimona / taronja i ho anem abocant a la massa poc a poc i sense deixar de batre. 





Un cop tenim la massa homogènia i sense grumolls deixem de batre. Tapem el bol amb un drap humit i el deixem reposar a la nevera durant una hora o més. 


Un cop passat el temps precalentem el forn i coiem les magdalenes a 210 ºC uns 18 minuts. 

Bon profit!






2 comentarios: