PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

miércoles, 22 de enero de 2014

Màquina de cosir

Ja fa temps que tinc ganes d'aprendre a cosir. No pas per dedicar'm-hi, però si per fer 4 cosetes senzilles i regalets als petits que van arribant al món.

Fins ara les idees les tenia (dissenys, estampats i sobretot una mama que no em deia que no), però qualsevol cosa, sigui pitets, faldilles o pantalons ho havia d'acabar de fer ella. 

Jo embastava, sobreposava i la feina grossa, cap a casa de la mama, que a part de paciència té màquina de cosir. 

Un dia d'aquestes festes, vaig dir-ho a un dinar a Linyola i la mare del Ferran em va oferir la seva màquina de cosir. Es veu que la te des de fa seculum seculorum i no l'ha fet servir mai. Simplement no en sap. 

Ara la tinc aquí amb mi la màquina de cosir, a casa, al meu costat en aquest precís moment. 
Ella em mira, em sento observada i crec que ella, igual que jo s'está preguntant: 
Què? Per on començem?

Ahir em vaig llegir una part de les instruccions, però em vaig atabalar quan vaig veure números d'agulles, i que un fil va pel cul de la màquina i un altre per dalt fent com aquells jocs de fils de quan erem petites. 
Recordeu que ens posavem gometes entre els dits i despres venia una altra nena i t'ho havia de desfer? 
Doncs es similar. 

No garanteixo res, només informar-vos que ja la tinc a casa, si faig algún progrés us ho faig saber. 

Núria







1 comentario: