PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

lunes, 6 de enero de 2014

Pessebre Linyola i Reis Mags a Fondarella

Com han anat els menjarets? 
Com ha anat la felicitat?
Us ha tocat la loteria?

Aquests dies de festes nadalenques tenia ganes de gaudir-los al màxim, però quan s'acabava la jornada laboral ja estava cansada i només tenia ganes d'agafar el llit. 

De tota manera he pogut gaudir de la família tan com he volgut, tot i que aquest any no he pogut ajudar a la mama a preparar tot el fato del dia 25, cosa que m'hauria encantat. 

Ahir vam anar al "passe" diürn del pessebre de Linyola on hi va haver el Bojan com a Sant Josep, el Ferran com a pastoret hortelà, la Meri de pastoreta verdulera i molts altres. 


Bojan

 
Alba

L'Erin amb els Reis Mags



Un cop acabat el pessebre ens en vam anar a Fondarella, que ens esperava la meva família per dinar. 
Els Reis a casa nostra van passar els una mica més aviat del que tocava, justament després del cafè de després de dinar.  I al ser de les primeres cases que van passar, van arribar carregadets. 








Desitjo que a tots vosaltres us hagin portat moltes cosetes els Reis Mags, però el que desitjo més de tot és que aquest 2014 sigui una mica millor que el 2013. Abraçades per tots, que avui son gratis!

Núria









No hay comentarios:

Publicar un comentario